…fogadjunk, hogy te is ezt hiszed, igaz? és sejtjük is, hogy miért…
Egy munkatársad — vagy valaki egy másik irodából — már kipróbálta és neki”nem jött be”. Ezért te már inkább meg sem próbálod…
Kipróbáltad már te magad is saját-, vagy egy cégtől vásárolt online címanyagból, de olyan botrányos volt, hogy egy életre elment tőle a kedved…
Kifogások tömkelege… agyilag zokni jelentkezők… frusztráció… pénzégetés… ÁH! hagytad a FENÉBE AZ EGÉSZET!
#directed by Robert B. Weide?
Na de az meg mi a fene??🤔
és mégis mitől NYERS???🤔
mert valószínűleg azonnal továbbítják a megrendelőhöz, bármiféle előszűrés nélkül…
mert rossz a kampány és a célközönség, ezért nem is értik az emberek miről szól a hirdetés
mert lehet, hogy még a kapcsolati adatai sem stimmelnek, amit megadott az űrlapon, így fel sem tudod hívni…
Így már érthető…igaz?
De nem az
#Endlesslead
Hogy minimumra redukáljuk a félreértést és ne égessük a pénzed.
Minden jelentkezőt előhívunk neked, hogy kiszűrjük a VALÓDI érdeklődőket.
A telefonhívás során időpontot egyeztetünk hozzád, így már várni fogják a hívásod, ahelyett, hogy leráznának.
VALÓDI ÉRDEKLŐDŐKET küldünk a sok kifogáskezelés-gyakorló, időrabló feladat helyett.
A nagy számok törvénye érvényesül! Ha kellő a volumen, lesz eredmény is. Ehhez azonban több száz nyers leadre van szükség havonta és hogy mindet feldolgozd becsülettel!
Ha asszisztensed, vagy call-centered végez egy hasonló előszűrést, amit mi is csinálunk. Viszont ehhez kell egy asszisztens, vagy call-center!
#Na EZ volt a baj!