Minden kapcsolatra igaz, hogy akkor lesz valóban működőképes, ha mindkét fél hozzáteszi a maga részét. Ebben a részben ismertetünk néhány olyan fontos információt, amivel te tudsz hozzájárulni az együttműködésünk sikerességéhez.
-Fontos, hogy átlásd a rendszer működését.
-A megbízóinkkal való együttműködés megkezdésénél maximálisan törekszünk arra, hogy teljesen transzparensek legyünk, a működésünkkel, a múltbeli eredményeinkkel és a leadgenerálási folyamatokkal kapcsolatban.
-Győződj meg arról, hogy mindent értesz és merj kérdezni!
-Sok lehet az együttműködésünk elején az információ és tudjuk, hogy
könnyű elveszni bennük. A mottó tehát: Nincs hülye kérdés. 🙂
Ezt jobb, ha az első pár hétben ránk bízod és a leadek érkezése után
sűrűn konzultálva finomhangoljuk a részleteket.
Természetesen azt te választhatod ki, milyen termékre hozzuk a jelentkezőket, viszont a kreatívok teljesítését mi folyamatosan monitorozzuk országos szinten.
Az a legfontosabb az elején, hogy elinduljunk valamilyen irányba és a visszajelzéseid alapján hozzuk meg a kellő változtatásokat.
Érdemes velünk, főleg az elején sokat kommunikálni, hogy össze tudjunk csiszolódni.
Ez egy közös munka, amiben neked is aktívan részt kell venned.
-Az legelején a telefonos kapcsolattartás legyen az elsődleges.
Az első 10 lead feldolgozása után (a leadek feldolgozásáról egy másik cikkünkben bővebben olvashatsz majd) hívj fel minket a tapasztalatokkal. Hány embert értél el és mit sikerül velük megbeszélni?
-Hívj munkaidőben. Amikor a legvalószínűbb, hogy nem tárgyalunk, ellenőrzünk, vagy épp csapatgyűlésen vagyunk, azok a délutáni órák 13:00-17:00-ig. Ha nem érnél el minket, kérünk, írj egy sort sms-ben vagy e-mailen, hogy milyen ügyben kerestél, hogy be tudjuk ütemezni a visszahívást.
-Ha már letisztultabban látod a dolgokat és megy 1-2 hónapja az együttműködés, azt ajánljuk, használd az űrlapunkat, amit a feladatok felvételére hoztunk létre.
Ezt az egész csapat figyeli és ezért nagyon gyorsan tudunk rá reagálni.
A linket lent megtalálod.
Ezekben az esetekben töltsd ki a kapcsolati űrlapot, vagy írj emailt inkább a telefonhívás helyett:
-Kampánymódosítás/Aktuálisan futó kampányok lekérdezése
-Költségkeret módosítás/lekérdezés
-Facebook számlák letöltése
-Számlázási probléma
-Kampányötlet/Kampánykidolgozás kérése (erre van egy speciális űrlapunk is, amit szintén lent megtalálsz)
-Hirdetéstár/Kreatívok kérése
-Panaszbejelentés
Nagyon fontos az adminisztráció, a dokumentálás és a hónapok lezárása. Egyrészt ez egy hatékony módszer a befektetett idő, pénz és a megtérülés monitorozására,
Másrészt ez a legfontosabb visszajelzés, ami alapján javíthatunk a kampányaidon és segíthetünk a feldolgozásban.
A hózáró statisztikai adatait szintén egy űrlap segítségével fogod tudni beküldeni hozzánk, aminek a linkjét lent megtalálod.
Csatlakozz és mostantól elküldjük a legújabb tartalmainkat, hogy semmiképp se maradj le róluk!
Mostantól elküldjük számodra a legújabb tanaynagainkat, érdekességeinket.
Jó tanulást 😉
Amiket mindenképp tudnod kell a lead feldolgozásról (Alapok II.)
Copyright © 2024. Minden jog fenntartva