Avagy hogyan lesz új üzlet meglévő adatbázisból?
De nem tudod mihez kezdj ezzel a listával…
Mégsem teszel vele semmit…
De eddig nem volt időd elkezdeni…
Amit butaság nem kiaknázni!
Ez a megoldás bár direkt és lehetőséget ad az azonnali kifogáskezelésre, rengeteg idődet el fogja venni.
Ez a megoldás leveszi a válladról az időbefektetést, de minden bizonnyal költséges. Emellett egy külsős személy sosem lesz annyira eredményorientált, hogy 100%-osan dolgozza fel az adatbázisod, ezáltal egy részét biztosan elégeted.
Ami elsőre egyszerűnek tűnik, azonban gyorsan rá lehet ébredni, hogy ez tévedés. Nem megfelelő e-mail kampánnyal csak azt éred el, hogy egyre többen iratkoznak le a listádról.
Az adatbázisod folyamatosan hallani fog rólad és érdekes, figyelemfelkeltő leveleket fognak tőled kapni, ami erősíti majd a bizalmukat / elköteleződésüket irányodba.
Az e-mail kampányok felépítése fenntartja az érdeklődést és figyelemre / megnyitásra késztetik az adatbázisod tagjait. Nem csak eladni akarunk minden levélben, hanem hasznos információkat, ezáltal értéket közvetítünk az olvasók felé.
Mivel minden egyes tag részt vesz az összes kampányban, így biztosan lesz közte olyan, ami érdekli. Legyen az egészségbiztosítási, vagy nyugdíj témájú kampány, az érdeklődést akár egy megnyitással tudjuk mérni és közvetíteni feléd.
Látni fogod listád mely tagjai érdeklődnek egyes témák iránt. Mint például: Nyugdíj, Megtakarítások, Befektetések, Élet,- Egészségbiztosítások, Lakásbiztosítás stb.
Minden hónapban kilistázzuk mely tagok érdeklődtek a jelenleg futó kampány irányt és milyen mértékben. Ezután kigyűjtöd a hozzájuk tartozó telefonszámokat és mehet is a kapcsolatfelvétel az adott témában!
Egyes kampányoknál lehetőségük lesz listád tagjainak űrlapokkal / tesztek kitöltésével jelentkezni hozzád további információkért. Ezek a leadek pluszban kerülnek majd be hozzád.
Egy 1000 fős adatbázist alapul véve, egy kampány időszaka alatt? (kb.: 1,5 hónap)