A hatékony leadfeldolgozásnak számos sarkalatos pontja van, amik együttese alakítja át a jelentkezőt ügyféllé. Ebben a tananyagban néhány tippet hoztunk neked a hatékony feldolgozáshoz.
Először is fontos megjegyezni, hogy az online leadgenerálás során folyamatosan érkeznek a táblázatodba az érdeklődők adatai. Van, hogy napi 3-5 új lead is arra vár, hogy felhívd a bővebb tájékoztatással (hirdetési költségek függvényében ez változhat).
Tudjuk, hogy veled is előfordult már az, hogy a hátad közepére kívántad az újabb kimenő hívás indítását. Azonban hatékony leadfeldolgozásra van szükség ahhoz, hogy a potenciált sikeres üzleti eredménnyé alakíthasd.
Íme 5+1 tipp, hogy a leadfeldolgozás maximális eredménnyel záruljon:
Légy őszinte, ugyanígy vélekednél abban az esetben is, ha ügyfélajánlásról van szó? Miért tennél kevesebbet a sikeres üzletkötésért egy leadfeldolgozás során?
Call Centerünk 9-szer hív- különböző napszakokban – 90%-os elérési eredménnyel!
Te se add fel az első pár sikertelen hívás után!
Ne felejtsd el, hogy minden egyes lead mögött egy potenciális üzleti lehetőség áll!
Csatlakozz és mostantól elküldjük a legújabb tartalmainkat, hogy semmiképp se maradj le róluk!
Mostantól elküldjük számodra a legújabb tanaynagainkat, érdekességeinket.
Jó tanulást 😉
6: A megfelelő hirdetés kiválasztása
8: A Lead feldolgozás pszichológiája