fbpx

Hatékony lead feldolgozási tippek

A hatékony leadfeldolgozásnak számos sarkalatos pontja van, amik együttese alakítja át a jelentkezőt ügyféllé. Ebben a tananyagban néhány tippet hoztunk neked a hatékony feldolgozáshoz.

Így dolgozd fel hatékonyabban a leadeket

Először is fontos megjegyezni, hogy az online leadgenerálás során folyamatosan érkeznek a táblázatodba az érdeklődők adatai. Van, hogy napi 3-5 új lead is arra vár, hogy felhívd a bővebb tájékoztatással (hirdetési költségek függvényében ez változhat).

Tudjuk, hogy veled is előfordult már az, hogy a hátad közepére kívántad az újabb kimenő hívás indítását. Azonban hatékony leadfeldolgozásra van szükség ahhoz, hogy a potenciált sikeres üzleti eredménnyé alakíthasd.

Íme 5+1 tipp, hogy a leadfeldolgozás maximális eredménnyel záruljon:

  1. Ha úgy döntesz, hogy továbbadod a címanyagot feldolgozásra, soha ne tedd ingyen, mert a feldolgozónak is nyűggé válhat a feladat és az eredmény a megjegyzés rovatban: NVF (nem vette fel). Soha ne add át ingyen a leadeket feldolgozóknak.

 

  1. Könnyen előfordulhat, hogy egyszer lett felhívva a potenciális ügyfél, talán pont rossz időpontban és második vagy harmadik hívásra sikeres lehetett volna az időpontegyeztetés! Ezért soha ne add fel az első hívás után!

 

  1. Az ügyfélajánlásokat elengeded a 3. hívás után? Dehogy, szerintünk Te is újra próbálod 5 nap múlva is akár. Ne engedd, hogy pár próbálkozás után egyből azzal legyen nyugtázva a hívás, hogy nem volt elérhető… 

 

  1. Ha megbízol valakit a leadfeldolgozással, ne hagyd ki az utánkövetést, mert nem elég, ha hetente egyszer rákérdezel az eredményekre, ezt minden nap meg kell tenni. Tudjuk! Tapasztalatból…

 

  1. Minden nap jön a lead, és van, hogy nagyon sok. Ne ess abba a hibába, hogy úgy állsz egy-egy híváshoz: „Nem baj, úgyis van másik…” ezért nem is koncentrálsz rá annyira.

Légy őszinte, ugyanígy vélekednél abban az esetben is, ha ügyfélajánlásról van szó? Miért tennél kevesebbet a sikeres üzletkötésért egy leadfeldolgozás során?

+1 💡BÓNUSZ TIPP- Így csináljuk mi

Call Centerünk 9-szer hív- különböző napszakokban – 90%-os elérési eredménnyel!
Te se add fel az első pár sikertelen hívás után!

Ne felejtsd el, hogy minden egyes lead mögött egy potenciális üzleti lehetőség áll!

Előző tananyag

6: A megfelelő hirdetés kiválasztása

Következő tananyag

8: A Lead feldolgozás pszichológiája