Befektetés és kockázat nélkül nincs megtérülés, viszont egy olyan kulcsrakész rendszerrel, amit mi adunk a kezedbe a kockázatot a lehető legcsekélyebb szintre minimalizálhatod. Ezután már csak az a kérdés, hogy mennyi időbe telik, amíg megtérül a befektetésed?
Sajnos azt tapasztaljuk, hogy a biztosítási szektorban rengeteg a kényszervállalkozó. (Ez nem a tanácsadók hibája, a rendszer vállalkozói státuszban működik és pont). Viszont ennek a velejárója, hogy a tanácsadók egy része kevésbé tud vállalkozóként gondolkodni.
Mindenekelőtt azt kell felismerni magadban, hogy te mennyire vagy jelenleg vállalkozói „gondolkodásmódban.”
Kockázat és megtérülés: A vállalkozók tudatában vannak annak, hogy a befektetett pénz mindig kockázattal jár, viszont annak is, hogy befektetés nélkül nincs növekedés sem.
Állandó befektetés: A vállalkozók folyamatosan fektetnek be a növekedésük érdekében.
Hosszú távú stratégia: A vállalkozók hosszú távú perspektívában gondolkodnak a befektetett pénz és megtérülés tekintetében.
Rugalmasság és adaptabilitás: A vállalkozók készek alkalmazkodni a piaci változásokhoz és a lehetőségek alakulásához.
Mérés és elemzés: A vállalkozók fontosnak tartják a befektetési megtérülés folyamatos mérését és elemzését. Különböző mutatók, például a nyereségesség, a cash flow és az ROI (Return on Investment) segítségével monitorozzák a befektetés eredményeit, és szükség esetén korrekciókat hajtanak végre.(Korábban már írtunk ennek fontosságáról és hogy mi milyen eszközöket biztosítunk erre).
Diverzifikáció: A vállalkozók általában diverzifikálják a forrásaikat, hogy csökkentsék a kockázatot és növeljék a megtérülési lehetőségeket.
Tehát a vállalkozói szemléletben a folyamatosan befektetett pénz és a megtérülés alapvető fontossággal bírnak, és a vállalkozók hosszú távú perspektívában kezelik ezeket a kérdéseket.
Ha te úgy érzed, hogy nem szívesen fektetsz be a vállalkozásod növekedése érdekében, akkor a gondolkodásmódodon kell először változtatnod.
Ha a befektetésektől gyors, vagy akár azonnali megtérülést vársz azt szintén át kell gondolnod, mert egy vállalkozó nem így gondolkodik.
A mi rendszerünk is egy hosszú távú és állandó befektetés vállalkozásodnak.
Mi a minimum 3 hónapos mérésben hiszünk. A 3 hónap 3 szempontból is fontos jelentőséggel bír:
A mi javaslatunk tehát, hogy gondolkodj minimum negyedéves befektetésekben. A mi rendszerünknek ennyi idő kell ahhoz, hogy valódi profitot tudj realizálni, mivel az első 1-2 hónap arról szól, hogy ismerkedsz velünk, a rendszerrel, a jelentkezőkkel, felállítod a stratégiád. Ez az „ismerkedési” időszak.
Egy hónap alatt következtetést levonni egy rendszer hosszútávú működéséről alapvető hiba. Éppen ezért szeretnénk óva inteni attól a gondolattól, hogy egy havi „próba” időszakban gondolkodj, mert abban az esetben sokkal inkább a vakszerencse fog dönteni, mintsem a valódi releváns mérés.
Ha szeretnél konkrét példát a 3 hónapos megtérülésről, nézd meg videónkat melyben Krisztián bemutatja, hogyan alakul egy lead-feldolgozó megtérülése az első negyedévben:
A megtérülés felgyorsítása nagymértékben azon múlik, hogy mennyire követed az általunk biztosított irányelveket és ajánlásokat. Az akadémiánkban található cikkek és útmutatók pontosan azért készültek, hogy segítsenek neked a hatékony indulásban. Bár jelenleg nem rendelkezünk saját CRM rendszerrel, számos egyéb eszközt és stratégiát kínálunk, amelyekkel növelheted a siker esélyét.
Ha ezeket a tényezőket figyelembe veszed, és a gyakorlatba ülteted az általunk javasolt módszereket, akkor nemcsak gyorsabban térülhet meg a befektetésed, hanem az eredmények idővel könnyen skálázhatóvá is válnak.
2: Amiket mindenképp tudnod kell a lead feldolgozásról (Alapok II.)
4: Leggyakoribb kifogások és kezeléseik
Copyright © 2024. Minden jog fenntartva