fbpx

Esettanulmány egy sikeres ügyfelünkkel

Az alábbiakban egy interjút olvashatsz Vaholics Anita ügyfelünkkel, amelyben bemutatjuk munkamódszereinket és azt, hogyan építünk ki és tartunk fenn hosszú távú, értékteremtő kapcsolatokat partnereinkkel.

1. Mi volt a legnagyobb problémád az együttműködésünk előtt? Miért kerestél fel minket?

Anita: Problémám nem volt, viszont szerettem volna nagyobb jelenlétet az online térben, néhány plusz ügyfelet, de időm nem volt ezzel foglalkozni.

2. Milyen alternatív módokon próbáltad megoldani ezeket a problémákat előttünk?

Anita: leginkább sehogy. Bár arra, hogy rendszeresen kerüljenek ki facebook posztok figyeltem.

3. Hogy találtál ránk?

Anita: egy hirdetéseteket láttam meg a Facebookon, ami megtetszett.

4. Miért minket választottál?

Anita: A széles körű szolgáltatási skála miatt. Nem csak hirdetés, de a Call-Center segítség, Facebook jelenlég, e-mail marketing… 

5. Milyen volt az együttműködés az elején?

Anita: Az elején még nem ismertetek, néha a megírt Facebook posztoknál/hirdetéseknél voltak gondolkodásbeli eltérések. Ti sokkal inkább marketing szemmel néztétek én pedig sokkal szakmaibb szemmel.

6. És milyen most?

Anita: Teljesen kiismertetek szerintem. Bármi amit átküldtök, hogy nézzem meg jó-e, kb. mindig annyit tudok mondani, hogy szuper! 🙂

7. Miben tudtunk segíteni az együttműködésünk során? Miben változott meg emiatt a munkád?

Anita: Sokkal több a megkeresés. És tudom, hogy mindig kértek statisztikát, hogy mennyit kötöttem a hirdetésekből, de szerintem az a szám semmit nem jelent. Lehet, hogy az nem kimagasló, de közben jönnek folyamatosan megkeresések olyan ismerősöktől akikkel ezer éve nem beszéltem, hogy kellene egy életbiztosítás, egy lakás egy… Én ezeket is a ti „számlátokhoz” írom. 🙂

8: Konklúzió?

Anita: Ha azt mondom, hogy fél éve dolgozunk együtt, és nem tervezek ezen változtatni azt gondolom ezzel mindent elmondtam. Ez egy profi cég, rugalmas az együttműködésünk (elhavazódok a leadekkel, küldök egy mailt, hogy hívjátok már fel őket és másnapra kész <3) és hosszú távon egy nagyszerű befektetés.
Bár tudom, hogy sokkal több kötés is lehetne belőle, ha picit nagyobb odafigyeléssel kezelem a leadeket, igyekszem úgy alakítani az időbeosztásom, hogy ez így legyen. 🙂

 

Előző tananyag

14: Így dolgozz fel előszűrt leadeket hatékonyan

Első tananyag

Így Lesz Sikeres Az Együttműködésünk (Alapok I.)

LOGO_white

Copyright © 2024. Minden jog fenntartva

Kapcsolat

Kövess minket