Az alábbiakban egy interjút olvashatsz Vaholics Anita ügyfelünkkel, amelyben bemutatjuk munkamódszereinket és azt, hogyan építünk ki és tartunk fenn hosszú távú, értékteremtő kapcsolatokat partnereinkkel.
Anita: Problémám nem volt, viszont szerettem volna nagyobb jelenlétet az online térben, néhány plusz ügyfelet, de időm nem volt ezzel foglalkozni.
Anita: leginkább sehogy. Bár arra, hogy rendszeresen kerüljenek ki facebook posztok figyeltem.
Anita: egy hirdetéseteket láttam meg a Facebookon, ami megtetszett.
Anita: A széles körű szolgáltatási skála miatt. Nem csak hirdetés, de a Call-Center segítség, Facebook jelenlég, e-mail marketing…
Anita: Az elején még nem ismertetek, néha a megírt Facebook posztoknál/hirdetéseknél voltak gondolkodásbeli eltérések. Ti sokkal inkább marketing szemmel néztétek én pedig sokkal szakmaibb szemmel.
Anita: Teljesen kiismertetek szerintem. Bármi amit átküldtök, hogy nézzem meg jó-e, kb. mindig annyit tudok mondani, hogy szuper! 🙂
Anita: Sokkal több a megkeresés. És tudom, hogy mindig kértek statisztikát, hogy mennyit kötöttem a hirdetésekből, de szerintem az a szám semmit nem jelent. Lehet, hogy az nem kimagasló, de közben jönnek folyamatosan megkeresések olyan ismerősöktől akikkel ezer éve nem beszéltem, hogy kellene egy életbiztosítás, egy lakás egy… Én ezeket is a ti „számlátokhoz” írom. 🙂
Csatlakozz és mostantól elküldjük a legújabb tartalmainkat, hogy semmiképp se maradj le róluk!
Mostantól elküldjük számodra a legújabb tanaynagainkat, érdekességeinket.
Jó tanulást 😉
14: Így dolgozz fel előszűrt leadeket hatékonyan
Így Lesz Sikeres Az Együttműködésünk (Alapok I.)
Copyright © 2024. Minden jog fenntartva