fbpx

Adatbázis = Kifogyhatatlan ügyfélpotenciál

A leadgenerálás egy hatalmas előnye, hogy folyamatosan növekvő adatbázisod lesz, amit megfelelő technikával újra és újra felhasználhatsz, és kiaknázhatod a benne rejlő potenciált.

Adatbázis

A leadgenerálás során folyamatosan érkeznek be a jelentkezők adatai, amit te véglegesen megkapsz tőlünk. Ez azt jelenti, hogy egyre nagyobb potenciált építünk neked, amit te időről időre újra felhasználhatsz üzletszerzésre.

 

Mindig lesznek olyan jelentkezők, akikkel az első kapcsolatfelvételnél valamilyen okból kifolyólag nem tudsz üzletet kötni, viszont bennük van a potenciál. Ők lesznek azok, akiket ha ügyesen forgatod a lapjaid, előbb utóbb üzletre fordíthatsz.

GDPR

Az általunk generált leadek mindegyike elfogadja a hatályos adatvédelmi tájékoztatót, ami azt jelenti, hogy mindaddig megkeresheted őket üzletszerzés céljából, amíg ők ezt szóban, vagy írásban vissza nem mondják. Tehát újra és újra használható a listád, akár különböző kampányokra.

Az ebben rejlő lehetőségek

Gondolj bele mit tudnál kezdeni egy többszáz, vagy többezer darabos listával? Valószínűleg soha többé nem kellene hideghívásokat indítanod, vagy félni attól, hogy kifogysz a címlistából.

 

2022-ben közel 25.000 db leadet generáltunk ügyfeleinknek, úgyhogy te is biztos lehetsz abban, hogy ha folyamatosan velünk dolgozol, a te adatbázisod is folyamatosan növekedni fog.

Az adatbázis feldolgozásának módjai

Több lehetőség van az adatbázis újrafeldolgozásának:

  • Időszakos kampányok (telefonon): Időközönkén felhívhatod őket valamilyen akcióval, promócióval.
  • Időszakos kampányok (e-mailben): Időnként küldhetsz számukra e-maileket, amelyben újra jelentkeztetheted őket valamilyen szolgáltatásodra.
  • Folyamatos e-mail marketing: Folyamatosan érdemes melegítened az adatbázisod. Erre a legalkalmasabb egy külső szoftverrel való folyamatos e-mail marketing.

Konklúzió

Ha folyamatosan kezeled az adatbázisod, folyamatosan lesz ügyfélpotenciál is. Minél nagyon az adatbázisod, annál több üzletet fogsz tudni „kihalászni” belőle időről időre. Az adatbázis egy kincs, amit soha senki nem vehet el tőled, érdemes tehát kihasználni és foglalkozni ezzel is és nem csak az új leadekre koncentrálni.

Előző tananyag

11: Telefonálás és SCRIPTEK

TESZT

Teszteld tudásod (hamarosan érkezik)